چرکولک

نه گذشته نه آینده .. شکلات ! حال ! عشق و حال .. D:

چرکولک

نه گذشته نه آینده .. شکلات ! حال ! عشق و حال .. D:

کما

امروز اون دختر و تو برنامه احسان دیدم؛ اسمش ثمره بود، کانال سه. خیلی اتفاقی، آخه اصلا از این احسان خوشم نمیاد. ولو شده بودم رو زمین کانالایی تلویزیون و بالا پایین می کردم، همین جوری مادام بازیم گل کردش نگاه کردم. همش تو ذهنم تو بودی نیما وقتی حرف می زد. 

وقتی یکی له و لورده بعد از پنج ماه به هوش میاد، وقتی تا مرز اهداء میره، وقتی نمی تونسته راه بره حرف بزنه حتی عطسه، سرفه یادش نبوده ولی الان اینقدر قشنگ حرف می زنه که من و یه جوری می کنه که بهش فکر کنم  پس اگه بهمون حال بده به تو حال بده میشه؛ یه کاری کن بشه نیما !! تو به هوش بیایی همه اون چیا خودش درست میشه تو به هوش بیا فقط ..  

 

و من الله توفیق

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد