چرکولک

نه گذشته نه آینده .. شکلات ! حال ! عشق و حال .. D:

چرکولک

نه گذشته نه آینده .. شکلات ! حال ! عشق و حال .. D:

داف خائن

حوصله تعریف ادامه تنها در خانه رو ندارم، تا همین قدر که تا من رفتم سر کار و برگشتم مثل اینکه جادو جنبلم کرده باشن هی بد آوردم و هی به رو خودم نیاوردم.

 

یه چند وقتیه که یه مزاحم شاس دارم، بعد این حیوونی فکر می کنه من جنس لطیفم؛ زنگ می زنم جواب نمی ده، تا میس هم می ندازه میخوام جواب بدم قطع می کنه، اینه که چند روزی هست یکی قربون صدقم می ره. صبح با صبح بخیر و شب با شب بخیر و اس ام اس های عشقولانه مَکُش مرگ من خلاصه ما رو ...موده. (ولی خدایی ما پسرا چه با احساس مخ می زنیم) جالبش اینه اینقدر پرو ِ جواب نمی دی، اس ام اس می زنه شاکی !! که چرا جواب نمی دی ؟؟؟؟!! انگار داره با مادر بچه هاش می حرفه!!  امروز باز صبح که پا شدم کلی اس ام اس و میس داشتم. بهش اس ام اس زدم که عزیز ِ من آخه همش با اس که نمیشه بذار تِلی بحرفیم، من اینجوری سختمه خب دیدم دلیوری مَسیجم نیومده زنگ زد. منم نامردی نکردم هر چی از مهد تا الان یاد گرفتم تند تند گفتم تا قطع نشده بشنوه؛ حتی براش شعر هم خوندم، آشغال و زباله و چقدر بی ادبی‏ام گفتم، آخرش هم یه تف بهش کردم  ! نگاه به گوشی کردم دیدم هیشکی توش نیست.

بعد از چند مین اس ام اس زد چرا گوشی و دادی داداشت؟؟؟ خیلی بی معرفتی!! داشتیم؟؟؟

من الان حس ِ داف خیانتکاری و دارم که بعد از چند سال رفاقت و گرمابه و گلستان و شطرنج زدن و اینا به زیدش نارو زده


نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 14:50 http://iraneazad88.blogsky.com/

سلام عالی بود بیا به ما bbc فارسی سر بزن در ضمن اگه از مطالب خوشت آمد روی تبلیغات کلیک کن در ضمن اگه خواستی پولدار بشی خبرم کن تا یه سایت توپ که خودمم استفاده میکنم معرفی کنم از این کلیکی ها نیست.

محدثه شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 19:27

سلام... از بس که خنگن این پسرا... البته بلا نسبت شماD:....
به یه چی که گیر میدن٬ دیگه بی خیال بشو نیستن!
حالا خودتو بکش که بهش ثابت بشه که بابا به جون عمه ات اینا که تو فکر میکنی همش توهمی بیش نیست... مگه تو کتش میره!
نمیره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد