چرکولک

نه گذشته نه آینده .. شکلات ! حال ! عشق و حال .. D:

چرکولک

نه گذشته نه آینده .. شکلات ! حال ! عشق و حال .. D:

افشین زحمت کش

همیشه که نمیشه آدم با مزه باشه، وقت داشته باشه، بگه بخنده؛ مثل این می مونه که آدم تو ذهنش این باشه که همیشه تو فیلم یه جایی بالاخره جسیکا لخت بشه ! یا یکی بالاخره حتما باید عاشق مهناز افشار بشه که اگه نشه تا آخر فیلم هی چشمایی ما دو دو می زنه و منتظره که مهناز افشار شروع به دلبری بکنه یا برای عاشق سینه جر خوردش عشوه سگی بیاد. 

این همه مقدمه چینی کردم که بگم ما نیز به شدت مشغول زحمت کشی هستیم، عرق جبین می ریزیم در راه خدمت به خلق الله  از باشگاه بی ناموسی بادی بیلدینگ بگیر تا حرفه شریف تراشکاری ! خودمم باور نمی شه که دو جا کار می کنم،جنس لطیفی دم دستمان نیست برای حتی صحبت های معمول، ماشین ندارم، سیگار نمی کشم، قبل از خواب مسواک می زنم، شیر گرم می خورم، دوش می گیرم،حتی خاله زنک بازی هم تعطیل شده ! این و دیگه باور نمی کنی ؟؟ به جون فاطی اگه دروغ بگم  

حالم داره بد میشه از این همه مشغولیت  چرا راستی این هفته جمعه یه تفریحی کردیم روز قدس جای همگی خالی، اینقدر شعار دادیم و راهپیمایی کردیم که هم گلمون ورم کرد هم پاهامون؛ اما کلی انرژی گرفتیم از حضور خواهران بی شمار سبزپوش همیشه در صحنه که درد و بلاشون بخوره تو سر این بسیجی های چیز  البته لازم به ذکر اگه ما مردان همیشه در صحنه نبودم انگیزه حضور برای آن جمع کثیر از جنس لطیف کمرنگ می شد، شایان ذکر است که برای حضور بیشتر و مستر از همه آقایان تقاضا می شود خوش تیپ تر حاضر بشوند.(اما بی شوخی ایول هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه)

نظرات 2 + ارسال نظر
مهرناز دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 15:10 http://beautifulsmile.blogsky.com

نمی دونم اگه این خواهران در صحنه نبودند برادران چیکار می کردند...
به چه امیدی می رفتند راهپیمایی و شعار و اینا!!!

نیما سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 15:41

اولا کی به تو گفته که بامزه ای که حالا نمی تونی باشی ؟؟ برای من سواله ! ب
عدم میشه افشین تو نری که اسم بقیه به چیز کشیده نشه داداش من ؟؟ اگه تو تونستی یه جا بری چشم چرونی نکنی من خودم برات یه CLR 600 می خرم. به جون همون فاطی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد