چرکولک

نه گذشته نه آینده .. شکلات ! حال ! عشق و حال .. D:

چرکولک

نه گذشته نه آینده .. شکلات ! حال ! عشق و حال .. D:

آدم با رگ

خدایی شانس آوردیم نباختیم؛ ولی گفته باشم در هر شرایطی پرسپولیس سرور استقلاله !  

همش فکر می کردم من بچه ننم نگو مامان من خیلی حرفه من و می فهمه آره داداچ. اومده تو اتاق می گه به چی فکر می کنی می گم به کار و فردا و اینا، می گه خالی نبند افشین، من و می گی  یوخده نگا به مامانه کردم گفتم تو پرستیژ شما نیستا این صبتا می گه باید با بچه به زبون خودش حرف زد   

چند دقیقه بعد صدای حرف زدنش با آیدا میاد می گه نه عزیزم حتما می تونی من بهت اعتماد دارم شک نکن. یعنی رسماً من خفه شدم. فکر نکنی من تو خونه کم توجهی و تبعیض می بینما نه اصلاً !  

باز خوبه من آدم بی خیالی هستم، باز این بچه بازی ها خون به جیگر آدم می کنه گفتنی  اومدم یه جایی داشته باشم راحت باشم مثل مثله پسر دار شدم چی چی نونم بشه قاتل جونم شده. حکایت ماست. من که سرم درد می کنه برای دردسر   

عنوان هم هیچ ربطی نداشت دوست داشتم جو بدم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد